آموزش تکنولوژی به زبان ساده

آشنایی با فرصت ها و خطرات اینترنت

آموزش تکنولوژی به زبان ساده

آشنایی با فرصت ها و خطرات اینترنت

رفع ریپرت در تلگرام با ربات Spam Bot

چهارشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۲۶ ق.ظ

 

شاید برای شما این اتفاق افتاده باشد که هنگام  ارسال پیام با پیغام {Sorry, you can only send messages to mutual contacts at the moment} مواجه شده باشید .

این پیام نشان دهندی این است که شما فقط می توانید به مخاطبین خود پیام بدهید یعنی ریپورت برای رفع این مشکل به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

اما در این روشی که امروز خدمت شما معرفی می کنیم، درخواست رفع ریپورت با استفاده از ربات تلگرام انجام شده و تنها ۱ دقیقه وقت شما را خواهد گرفت. برای این منظور مراحل زیر را طی کنید:

 

مرحله اول: ابتدا بر روی لینک زیر کلیک کنید تا ربات Spam Bot فراخوانی شود.

https://telegram.me/spambot

مرحله دوم: پس از باز شدن صفحه ی ربات، بر روی دکمه Start ضربه بزنید.

 

مرحله سوم: حال از منو باز شده گزینه This is mistake را انتخاب کنید. (با انتخاب این گزینه به تلگرام میفهمانید که یک اشتباهی صورت گرفته)

نکته: برای اینکه بفهمید کی از حالت ریپورت خارج می شوید، گزینه ی I was wrong، please release me را انتخاب کنید..سپس مدت ریپورت شما به ماه میلادی مشخص خواهد شد.

مرحله چهارم: اکنون یک پیام با عنوان " اگر فکر می کنید محدودیت اعمال شده بر روی حساب شما به اشتباه صورت گرفته است، می توانید به تلگرام گزارش (شکایت) دهید. تیم پشتیبانی ما آن را بررسی خواهد کرد. آیا مایل هستید؟" دریافت خواهید نمود.

بر روی گزینه Yes ضربه بزنید.

مرحله پنجم: اکنون باید تایید کنید که هیچ فعالیتی که باعث انجام مزاحمت برای کاربران شده است را انجام نداده اید، برای این منظور گزینه No i,ll never do any of this را انتخاب کنید.

 

 

 

سپس یک پیام با عنوان "تشکر. شکایت شما دریافت شد. تیم ما این موضوع را بررسی خواهد کرد. در صورتی که اشتباهی صورت گرفته باشد، محدودیت شما به زودی رفع خواهد شد."

 

 

 

 

 

 

توجه داشنه باشید که فقط از کلید هایی که وجود دارد استفاده کنید و نیاز به نوشتن پیام نیست

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی